Gyakran ismételt kérdések
VÁSÁRLÁS, MEGRENDELÉS
Törölhetek egy már feladott megrendelést?
A még feldolgozás alatt lévő megrendelések törölhetőek. Ehhez kérjük írj e-mailt az info@eta.hu címre, a megrendelésed számára való hivatkozással. A szállítás alatt lévő termékek már nem törölhetőek, ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Tudok rendelni külföldről külföldi kiszállítási címre is?
Nem, egyelőre csak Magyarország területére szállítjuk ki a megrendelt árukat.
Hol találom a számlát a megrendelésemről?
A megrendeléseidről számlát a csomagban találhatod majd.
FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS
Milyen fizetési módot választhatok?
A megrendelt terméke(ke)t jelenleg a csomag átvételekor utánvéttel fizetheted a futárnál. Ez esetben készpénzes fizetésre van lehetőséged. Bizonyos futárszolgálatok esetében a csomag kézbesítésekor is van lehetőség bankkártyával fizetni, azonban ezzel kapcsolatban az adott futárszolgálat tud részletes tájékoztatást adni.
Hova kérhetem megrendeléseim kiszállítását?
Megrendeléseidet futárszolgálattal az általad megadott, magyarországi címre szállítjuk. Mivel a futárszolgálatok többnyire munkaidőben kézbesítik a csomagokat, azt tanácsoljuk, hogy lehetőség szerint a munkahelyi címedet add meg szállítási címként.
Mennyibe kerül a szállítás?
A termékek kézbesítését futárszolgálat végzi, a kiszállítás ingyenes minden 30.000 Ft feletti megrendelés esetén, az alatt pedig 2.490 Ft szállítási díjat számítunk fel.
Mit fog tartalmazni a csomagom?
A csomagban az általad megrendelt terméke(ke)t fogod találni. Emellett megtalálhatod majd a vásárlásról szóló számlát és jótállási jegyet is a csomagban. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag 14 napon belül szeretnéd visszaküldeni a terméket, úgy keresd fel a Visszaküldési információ menüpontot.
PROFILOM
Hogyan módosíthatom személyes adataimat?
Szállítással, számlázással kapcsolatos adataidat az Ügyfélfiók / Címek menüpontban találod, itt bármikor módosíthatod őket. Bármikor hozzáadhatsz új számlázási, kiszállítási címet a profilodhoz.
TERMÉKEK VISSZAKÜLDÉSE, VISSZATÉRÍTÉS
Vissza tudom küldeni a megrendelt termékeket?
Igen, természetesen! Amennyiben a megrendelt termékek bármilyen szempontból nem feleltek meg a várakozásaidnak, lehetőséged van visszaküldeni őket Felhasználási feltételeinknek megfelelően.
A terméket kérlek, ugyanabban az állapotban (hiánytalan, hibátlan és használatlan állapotban) küldd vissza, ahogyan kézhez kaptad, és minden tartozékával, címkéjével együtt. Kérjük, hogy lehetőség szerint eredeti csomagolásában küldd vissza a terméket, melyet nem tartasz meg, ezzel nagyban megkönnyíted a munkánkat.
A visszaküldési igény rögzítésre a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül van lehetőséged. Ezt a Visszaküldési űrlap kitöltésével tudod kezdeményezni. A hibátlanul kitöltött űrlap elmentése után intézkedünk a termék elszállításáról, melyért a futár fog nálad jelentkezni. Amennyiben segítségre van szükséged a visszaküldési űrlap kitöltésében, keresd nyugodtan ügyfélszolgálatunkat, akik készséggel rendelkezésedre állnak!
Hogyan tudok terméket visszaküldeni?
Egészen egyszerűen, online visszaküldési űrlapunk segítségével, máris mutatjuk pár lépésben:
- Keresd fel a Visszaküldési információ menüpontot az eta.hu oldalán.
- Add meg a szükséges személyes adatokat, melyekre a termék jóváírása, valamint a futárszolgálati megbízás miatt van szükség. Fontos, hogy azt a címet add meg, ahol a futár fel tudja venni a visszaküldendő csomagot.
- Add meg termék adatait, melyet vissza szeretnél küldeni. Ha megjelölöd a visszaküldés okát is, sokat segítesz nekünk abban, hogy legközelebb elsőre a neked legjobban megfelelő terméket kapd meg (az ok megadására az űrlap kitöltése után, nyomtatott formában van lehetőséged).
- Az utánvétes fizetési mód miatt kérjük add meg a bankszámla számod IBAN formátumban, a visszaküldött termék(ek) ellenértékének visszautalása Csehországból történik majd.
- A visszaküldési kérelem sikeres rögzítését követően e-mailben értesítünk. A futár 5 munkanapon belül fog jelentkezni a csomagért. Kérlek, ezért már előre készítsd elő a csomagot. A további feldolgozásban nagy segítség nekünk, ha a termék eredeti (márka logójával ellátott) dobozába csomagolod vissza a terméket/termékeket, FONTOS, hogy minden visszaküldési űrlaphoz külön visszaküldési címke tartozik, így több csomag esetében mindenképpen a megfelelő címke kerüljön a hozzá tartozó csomaghoz. A csomagok feldolgozását nagy mértékben megnehezíti, ha a címkék összekeverednek, mivel a csomagban lévő termékek beazonosítása a csomagszámok alapján történik.
- Miután átadtad a csomagot a futárnak, e-mailben tájékoztatni fogunk a visszaküldött termék/termékek státuszáról.
FONTOS megjegyzés: egy visszaküldési űrlap egy visszaküldéshez tartozik. Az egy megrendeléshez tartozó, azonban több csomagban kiszállított termékek esetében azt tanácsoljuk, hogy egy űrlapot tölts ki. Ebben az esetben a termékeket az űrlap kitöltésének megfelelően egy csomagba tedd bele. Ha több, különböző időben leadott megrendelésből szeretnél termékeket visszaküldeni, minden esetben ismételd meg a visszaküldési folyamatot.
Bármilyen kérdésed van ezzel kapcsolatban, vagy elakadtál a folyamat során, keresd nyugodtan az ügyfélszolgálatunkat.
Hogyan csomagoljam be a visszaküldendő terméket/termékeket?
Amennyiben egy megrendelésből több terméket szeretnél visszaküldeni, melyekre egy visszaküldési űrlapot rögzítettél, akkor ezeket a termékeket mind EGY csomagba tedd bele, mert a futár egy matricát fog hozni, amit majd a visszaküldendő csomagra ragaszt.
Amennyiben több megrendelésből vannak visszaküldendő termékeid, azokat ne csomagold egybe, hiszen külön visszaküldési űrlap tartozik hozzájuk.
FONTOS, hogy minden terméket hibátlan és hiánytalan állapotban, eredeti kellékeivel, tartozékaival együtt küldhetsz vissza.
Mennyi idő áll rendelkezésemre, hogy visszaküldjek egy terméket?
A visszaküldési igény rögzítésre a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül van lehetőséged.
Mennyibe kerül a visszaküldés?
A visszaküldés ingyenes.
Visszaküldési feltételek
14 napig van rá lehetőséged, hogy visszaküldd a termékeket.
A visszaküldött termékeket csak a következő feltételek teljesülése esetén áll módunkban elfogadni és vételárukat megtéríteni:
- a visszaküldött termék legyen hibátlan, hiánytalan, sértetlen, illetve a használat jelei ne legyenek láthatóak rajta
- a terméket/termékeket mindig minden tartozékukkal, címkéjükkel, dokumentumokkal (garancialevél, használati utasítás stb.) együtt küldd vissza. Amennyiben megtartottad a termék eredeti csomagolását (márkázott doboz, zacskó, stb.), nagyon nagy segítség számunkra, ha ebbe visszacsomagolod, és ezzel biztosítod azt is, hogy sértetlenül érkezzen meg hozzánk az általad visszaküldött termék.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletnek megfelelően biztosítjuk a vásárlástól való elállás jogát a rendeletben meghatározott feltételeknek megfelelően.
Bővebben erről a Visszaküldési információ menüpont alatt olvashatsz.
Milyen dokumentumokra van szükségem ahhoz, hogy visszaküldjek egy terméket?
Semmilyen dokumentumra nincs szükséged hozzá, csak kövesd a fentebb ismertetett visszaküldési folyamatot a Visszaküldési információ menüpontban.
Milyen címre küldhetem vissza a csomagot?
A visszaküldési cím: ETA a. s. – ODSOUPENÍ od KS, centrální servisní středisko Hrabůvky 803, 760 01 Zlín, Českárepublika
Semmilyen címet sem kell feltüntetned a visszaküldendő csomagon, a csomagot felvevő futár fogja ráragasztani a visszaküldési matricát, és ő már tudja a dolgát, ő fogja eljuttatni nekünk a csomagot. Azt követően, hogy rögzítetted a visszaküldési igényed, mindösszesen annyi a teendőd, hogy biztonságosan lezárod a csomagot. Miután megkaptuk a visszaküldési űrlapot, 5 munkanapon belül érkezik hozzád a futár.
Hagyományos, postai úton is visszaküldhetem a csomagot?
Ha postai úton szeretnéd visszaküldeni a terméket, megteheted, de mi mindenképpen a futár általi visszaküldést javasoljuk, mely a legolcsóbb lehetőség, és mely folyamatnak minden részletét intézzük neked, a fentebb ismertetett módon. Ezt a módszert azért vezettük be, hogy neked egy lépést se kelljen tenned a termék/termékek visszaküldése érdekében, a futár házhoz megy. A visszaküldés ingyenes.
Mikor veszi fel a futár a csomagot?
A futár a visszaküldési űrlap elküldésétől számított 5 munkanapon belül veszi fel a csomagot az általad megadott címen.
Mikor kapom vissza a megrendelés összegét?
Amint megbizonyosodtunk róla, hogy a visszaküldött termék/termékek megfelelnek a visszaküldési feltételeknek, visszatérítjük neked a visszáru ellenértékét. Az összeget utánvétes fizetés esetén az általad megadott bankszámlaszámra utaljuk. Az összeg a termék megvizsgálását követő 10 munkanapon belül fog megjelenni a számládon, a bank feldolgozási folyamatától függően.
Mi történik a visszaküldött csomaggal?
Miután visszáru csomagodat átvette tőled a futárszolgálat, beszállítja a központi raktárába. Innen a következő munkanapon továbbításra kerül külföldi termékközpontunkba. Kollégáink a visszaérkező termékek ellenőrzését követően feldolgozzák a csomagokat és elkészítik az adott megrendelésekkel kapcsolatos sztornó számlákat. A sztornó számla elkészítése után szintén e-mailben tájékoztatunk a vételár visszatérítéséről.
GARANCIÁLIS KÉRDÉSEK
Meghibásodott a termékem, vagy alkatrészre van szükségem, hova fordulhatok?
Amennyiben garanciális ügyintézéshez segítségre van szükséged, vagy alkatrészt szeretnél vásárolni ETA termékedhez, vedd fel a kapcsolatot hivatalos szerviz partnerünkkel.