Gyakran ismételt kérdések
VÁSÁRLÁS, MEGRENDELÉS
Törölhetek egy már feladott megrendelést?
A még feldolgozás alatt lévő megrendelések törölhetőek. Ehhez kérjük írjon e-mailt az info@eta.hu címre, a megrendelés számára való hivatkozással. A szállítás alatt lévő termékek már nem törölhetőek, ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, vagy ha meggondolta magát egyszerűen ne vegye át a csomagot.
Tudok rendelni külföldről külföldi kiszállítási címre is?
Nem, egyelőre csak Magyarország területére szállítjuk ki a megrendelt árukat.
Hol találom a számlát a megrendelésemről?
A megrendeléseiről a számlát a csomagban találja majd.
FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS
Milyen fizetési módot választhatok?
A megrendelt terméke(ke)t bankkártyával a vásárláskor vagy utánvéttel a csomag átvételekor, a futárnál lehet kifizetni. Ez utóbbi esetben készpénzes fizetésre van lehetőség. Bizonyos futárszolgálatok esetében a csomag kézbesítésekor is van lehetőség bankkártyával fizetni, azonban ezzel kapcsolatban az adott futárszolgálat tud részletes tájékoztatást adni.
Hova kérhetem megrendeléseim kiszállítását?
Megrendeléseit futárszolgálattal az Ön által megadott, magyarországi címre szállítjuk. Mivel a futárszolgálatok többnyire munkaidőben kézbesítik a csomagokat, azt tanácsoljuk, hogy lehetőség szerint a munkahelyi címét adja meg szállítási címként.
Mennyibe kerül a szállítás?
A termékek kézbesítését futárszolgálat végzi, a kiszállítás ingyenes minden 30.000 Ft feletti megrendelés esetén, az alatt pedig 2.490 Ft szállítási díjat számítunk fel.
Mit fog tartalmazni a csomagom?
A csomagban az Ön által megrendelt terméke(ke)t fogja találni. Emellett a csomagban megtalálhatja majd a vásárlásról szóló számlát és jótállási jegyet is. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag 14 napon belül szeretné visszaküldeni a terméket, úgy keresse fel a Visszaküldési információ menüpontot.
PROFILOM
Hogyan módosíthatom személyes adataimat?
Szállítással, számlázással kapcsolatos adatait a Felhasználói fiók / Címek menüpontban találja, itt bármikor módosíthatja azokat. Bármikor hozzáadhat új számlázási, kiszállítási címet a profiljához.
TERMÉKEK VISSZAKÜLDÉSE, VISSZATÉRÍTÉS
Vissza tudom küldeni a megrendelt termékeket?
Igen, természetesen! Amennyiben a megrendelt termékek bármilyen szempontból nem feleltek meg a várakozásainak, lehetősége van visszaküldeni őket Felhasználási feltételeinknek megfelelően.
A terméket kérjük, ugyanabban az állapotban (hiánytalan, hibátlan és használatlan állapotban) küldje vissza, ahogyan kézhez kapta, és minden tartozékával, címkéjével együtt. Kérjük, hogy lehetőség szerint eredeti csomagolásában küldje vissza a terméket, melyet nem tart meg, ezzel nagyban megkönnyíti a munkánkat.
A visszaküldési igény rögzítésre a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül van lehetősége. Ezt a Visszaküldési űrlap kitöltésével tudja kezdeményezni. A hibátlanul kitöltött űrlap elmentése után intézkedünk a termék elszállításáról, melyért a futár Önnél fog jelentkezni. Amennyiben segítségre van szüksége a visszaküldési űrlap kitöltésében, keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Hogyan tudok terméket visszaküldeni?
Egészen egyszerűen, online visszaküldési űrlapunk segítségével, máris mutatjuk pár lépésben:
- Keresse fel a Visszaküldési információ menüpontot az eta.hu oldalán.
- Adja meg a szükséges személyes adatokat, melyekre a termék jóváírása, valamint a futárszolgálati megbízás miatt van szükség. Fontos, hogy azt a címet adja meg, ahol a futár munkanapon, munkaidőben fel tudja venni a visszaküldendő csomagot.
- Adja meg a termék adatait, melyet vissza szeretne küldeni. Ha megjelöli a visszaküldés okát is, sokat segít nekünk abban, hogy legközelebb elsőre az Önnek legjobban megfelelő terméket kapja (az ok megadására az űrlap kitöltése után, nyomtatott formában van lehetősége).
- A vásárolt összeg visszatérítéséhez adja meg a háromszor nyolc számjegyből álló bankszámla számát IBAN formátumban (pl. HU00 0000 0000 0000 0000 0000 0000) A visszaküldött termék(ek) ellenértékének visszautalása Csehországból történik majd.
- A visszaküldési űrlap kitöltését követően egy automatikus e-mailben elküldjük a visszaküldési nyomtatványt, kérjük ezt nyomtassa ki és tegye a csomagba.
- Ezt követően egy másik e-mailben értesítjük, hogy a futárt hogyan tudja megrendelni. A küldemény átadásához kérjük készítse össze a csomagot. A további feldolgozásban nagy segítség nekünk, ha a termék eredeti (márka logójával ellátott) dobozába csomagolja vissza a terméket/termékeket, FONTOS, hogy minden visszaküldési űrlaphoz külön visszaküldési címke tartozik, így több csomag esetében mindenképpen a megfelelő címke kerüljön a hozzá tartozó csomaghoz. A csomagok feldolgozását nagy mértékben megnehezíti, ha a címkék összekeverednek, mivel a csomagban lévő termékek beazonosítása a csomagszámok alapján történik.
- Miután átadtad a csomagot a futárnak, e-mailben tájékoztatni fogjuk a visszaküldött termék/termékek státuszáról.
FONTOS megjegyzés: egy visszaküldési űrlap egy visszaküldéshez tartozik. Az egy megrendeléshez tartozó, azonban több csomagban kiszállított termékek esetében azt tanácsoljuk, hogy egy űrlapot töltsön ki. Ebben az esetben a termékeket az űrlap kitöltésének megfelelően egy csomagba tegye bele. Ha több, különböző időben leadott megrendelésből szeretne termékeket visszaküldeni, minden esetben ismételje meg a visszaküldési folyamatot.
Bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban, vagy elakadt a folyamat során, keresse nyugodtan az ügyfélszolgálatunkat.
Hogyan csomagoljam be a visszaküldendő terméket/termékeket?
Amennyiben egy megrendelésből több terméket szeretne visszaküldeni, melyekre egy visszaküldési űrlapot rögzített, akkor ezeket a termékeket mind EGY csomagba tegye bele, mert a futár egy matricát fog hozni, amit majd a visszaküldendő csomagra ragaszt.
Amennyiben több megrendelésből vannak visszaküldendő termékei, azokat ne csomagolja egybe, hiszen külön visszaküldési űrlap tartozik hozzájuk.
FONTOS, hogy minden terméket hibátlan és hiánytalan állapotban, eredeti kellékeivel, tartozékaival együtt küldhet vissza.
Mennyi idő áll rendelkezésemre, hogy visszaküldjek egy terméket?
A visszaküldési igény rögzítésre a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül van lehetősége.
Mennyibe kerül a visszaküldés?
A visszaküldés ingyenes.
Visszaküldési feltételek
14 napig van rá lehetősége, hogy visszaküldje a termékeket.
A visszaküldött termékeket csak a következő feltételek teljesülése esetén áll módunkban elfogadni és vételárukat megtéríteni:
- a visszaküldött termék legyen hibátlan, hiánytalan, sértetlen, illetve a használat jelei ne legyenek láthatóak rajta
- a terméket/termékeket mindig minden tartozékukkal, címkéjükkel, dokumentumokkal (garancialevél, használati utasítás stb.) együtt küldje vissza. Amennyiben megtartotta a termék eredeti csomagolását (márkázott doboz, zacskó, stb.), nagyon nagy segítség számunkra, ha ebbe visszacsomagolja, és ezzel biztosítja azt is, hogy sértetlenül érkezzen meg hozzánk az Ön által visszaküldött termék.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletnek megfelelően biztosítjuk a vásárlástól való elállás jogát a rendeletben meghatározott feltételeknek megfelelően.
Bővebben erről a Visszaküldési információ menüpont alatt olvashat.
Milyen dokumentumokra van szükségem ahhoz, hogy visszaküldjek egy terméket?
Semmilyen dokumentumra nincs szüksége hozzá, csak kövesse a fentebb ismertetett visszaküldési folyamatot a Visszaküldési információ menüpontban.
Milyen címre küldhetem vissza a csomagot?
A visszaküldési cím: ETA a. s. – ODSOUPENÍ od KS, centrální servisní středisko Hrabůvky 803, 760 01 Zlín, Českárepublika
De a visszaküldendő csomagon semmilyen címet sem kell feltüntetni, mert a visszaküldési matricát a csomagra a futár fogja ráragasztani, és ő már tudja a dolgát, ő fogja eljuttatni nekünk a csomagot. Azt követően, hogy rögzítette a visszaküldési igényét, mindösszesen annyi a teendője, hogy biztonságosan lezárja a csomagot.
Hagyományos, postai úton is visszaküldhetem a csomagot?
Ha postai úton szeretné visszaküldeni a terméket, megteheti, de mi mindenképpen a futár általi visszaküldést javasoljuk, mely a legolcsóbb lehetőség, és ennek folyamatnak minden részletét intézzük Önnek, a fentebb ismertetett módon. Ezt a módszert azért vezettük be, hogy Önnek egy lépést se kelljen tennie a termék/termékek visszaküldése érdekében, a futár házhoz megy. A visszaküldés ingyenes.
Mikor veszi fel a futár a csomagot?
A futár a visszaküldési űrlap elküldésétől számított 5 munkanapon belül veszi fel a csomagot az Ön által megadott címen.
Mikor kapom vissza a megrendelés összegét?
Amint megbizonyosodtunk róla, hogy a visszaküldött termék/termékek megfelelnek a visszaküldési feltételeknek, visszatérítjük Önnek a visszáru ellenértékét. Az összeget az Ön általad megadott bankszámlaszámra utaljuk. Az összeg a termék megvizsgálását követő 10 munkanapon belül fog megjelenni a számláján, a bank feldolgozási folyamatától függően.
Mi történik a visszaküldött csomaggal?
Miután visszáru csomagját átvette Öntől a futárszolgálat, beszállítja a központi raktárába. Innen a következő munkanapon továbbításra kerül külföldi termékközpontunkba. Kollégáink a visszaérkező termékek ellenőrzését követően feldolgozzák a csomagokat és elkészítik az adott megrendelésekkel kapcsolatos sztornó számlákat. A sztornó számla elkészítése után szintén e-mailben tájékoztatjuk a vételár visszatérítéséről.
GARANCIÁLIS KÉRDÉSEK
Meghibásodott a termékem, vagy alkatrészre van szükségem, hova fordulhatok?
Amennyiben garanciális ügyintézéshez segítségre van szüksége, vagy alkatrészt, tartozékot, porzsákot szeretne vásárolni ETA termékéhez, vegye fel a kapcsolatot hivatalos szerviz partnerünkkel.