Az alábbiakban tanácsokat és tippeket talál a robotporszívójához:
Általános követelmények | A porszívó párosítása | Tanácsok és tippek, problémák | Letöltendő |
Általános követelmények
Az alkalmazás csak Android 7.0 vagy magasabb verziószámú és IOS 11.0 vagy magasabb verziószámú mobiltelefonokhoz használható.
Wifi hálózati követelmények
- 2,4 GHz (a porszívózott terület megfelelő lefedettségével)
- WPA1 és WPA2 biztonság (a WPA2 ajánlott)
- a porszívó egyszerre csak egy Wifi hálózaton (SSID) párosítható és használható
- ha nem biztos benne, hogy a routerje megfelel-e a fenti követelményeknek, forduljon hálózati rendszergazdájához
Lehet használni a porszívót alkalmazás nélkül is?
Igen. Ahhoz, hogy a porszívó potenciálját teljes mértékben kihasználhassa, javasoljuk, hogy az ETA SMART alkalmazással együtt használja.
A porszívó párosítása
Mindig kövesse az ETA SMART alkalmazás egyes lépéseit.
Az alapkövetelmény a következő:
- aktív otthoni Wifi hálózat elég erős jellel;
- ETA SMART alkalmazással telepített intelligens eszköz;
- a porszívó akkumulátorának kellő feltöltöttsége (legalább 35%);
- kapcsolja be a porszívót, indítsa el az alkalmazást, és kövesse az utasításokat a felhasználói fiók beállításához és magához a párosításhoz.
Hogyan járulhatok hozzá a sikeres párosításhoz?
- Csak az Android és IOS operációs rendszerek támogatott verzióival rendelkező smart eszközöket használjon.
- Használjon minőségi Wifi routert, amely elég erős jelével biztonságosan lefedi otthonát.
- A párosítás során tartsa smart készülékét a porszívó közelében (kb. 2 m-en belül).
Ha bármilyen probléma merül fel a párosítással kapcsolatban, kérjük, összpontosítson a következőkre:
- ellenőrizze, hogy a porszívó a Wifi jel hatótávolságán belül van-e;
- a Wifi hálózat nevében (SSID) CSAK az a-z és 0-9 karaktereket használhatja (ne használjon diakritikus és olyan karaktereket, mint "_, -, *, @, +, - vagy "szóköz"!). Ugyanezek a szabályok vonatkoznak a jelszóra is;
- ha a routerje támogatja a kettős frekvenciás működést (2,4 és 5 GHz), javasoljuk, hogy a párosításkor kapcsolja ki az 5 GHz-es hálózatot (ezt követően újra aktiválhatja). A porszívó csak 2,4 GHz-es Wifi hálózaton párosodik megbízhatóbban;
- a porszívó és a telefonja közötti kommunikációt zavarhatják egyes programok (pl. VPN, tűzfal stb.), amelyeket a telefonján használ. Kapcsolja ki ezeket a programokat a párosítási folyamathoz;
- ellenőrizze, hogy a porszívó akkumulátora legalább 35%-os feltöltöttségű-e;
- próbálja meg a párosítást egy másik telefonnal, hogy kizárja a problémát az adott telefonon;
- próbáljon meg új profilt létrehozni, hogy elkerülje a hibás profilaktiválás problémáját;
- ellenőrizze, hogy az intelligens eszköz Wifi hálózati beállításai és operációs rendszere megfelel-e a megadott követelményeknek;
- győződjön meg arról, hogy a párosításkor a telefonja ugyanahhoz a Wifi hálózathoz csatlakozik, amelyhez a porszívót párosítani szeretné (ugyanaz az SSID);
- ha lehetséges, próbálja meg újraindítani magát a Wifi routert.
Duális Wifi hálózat:
- Ha olyan intelligens WIFI-router van az otthonában, amely automatikusan váltogatja a hálózati frekvenciát a 2,4 GHz és az 5 GHz között (egyetlen SSID-hálózati néven belül), akkor működés közben problémák léphetnek fel a párosítással vagy az internetkapcsolat megszakításával. Ha előfordulnak ilyen problémák, javasoljuk, hogy állítsa át a routert úgy, hogy két külön frekvencián (SSID nevek) sugározzon, az egyik 2,4 GHz-en, a másik 5 GHz-en.
- Ez a beállítás általában a WIFI-router adminisztrációs felületén található. Ha ezt nem tudja saját maga megváltoztatni, forduljon hálózati rendszergazdájához vagy egy informatikai szakemberhez.
A porszívó többfelhasználós vezérléséhez az alábbi lépéseket kövesse:
- minden felhasználónak saját profilt kell létrehoznia az ETA SMART alkalmazásban;
- Az a felhasználó, aki először párosította mobiltelefonját a porszívóval, lesz a rendszergazda, és lehetősége van beállítani a porszívó más felhasználókkal való megosztását;
- a rendszergazdának több jogosultsága van a porszívó vezérlésére, mint azoknak a felhasználóknak, akikkel megosztja a porszívót.
Tanácsok és tippek, problémák
A lehetséges hibaüzenetek köre:
- VENTILÁTOR (szívási hiba – szervizbeavatkozás szükséges)
- KEREKEK
- ECSETEK
- ELSŐ LÖKHÁRÍTÓ
- ÉRZÉKELŐK
- ETC.
Az útmutatóban a "Letöltendő" fejezetben is megtalálja a lehetséges problémákról szóló táblázatot.
Az alkalmazás elakad vagy „lefagy”.
Indítsa újra az alkalmazást, és ha ez nem segít, indítsa újra a smart készülékét.
Az alkalmazás nem reagál semmire, pedig mindig is megfelelően működött. Hogyan oldjuk meg ezt a problémát?
A helyzetet valószínűleg valamilyen változás okozza a telefonjában (pl. további alkalmazások telepítése, rendszerfrissítés stb.) vagy a Wifi hálózatban. Ha a telefonon vagy a Wifi hálózaton végrehajtott módosítások visszaállításával nem tudja megoldani a problémát, távolítsa el és telepítse újra az ETA SMART alkalmazást.
Ha a fenti eljárások és tanácsok nem vezetnek eredményre, és kizárja a telefon és a wi-fi hálózat hibáját, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a következő címen: vysavace@eta.cz.
Letöltendő
PDF formátumú kézikönyvek az alábbiakban érhetők el. Ezek letölthetők a www.eta.cz weboldalon az adott porszívó aloldaláról.