Az alábbiakban tanácsokat és tippeket talál robotporszívójához:
Általános követelmények |
Porszívó párosítása |
Tippek és hibakeresés |
Letöltések |
Általános követelmények
Az alkalmazás csak Android 7.0 vagy újabb, illetve iOS 11.0 vagy újabb operációs rendszeren érhető el. Használható tableteken is, de a teljes kompatibilitás nem garantált. Az alkalmazás összes funkciójának teljes kihasználása érdekében gondosan olvassa el a felhasználói kézikönyvet.
WiFi hálózati követelmények
- 2.4 GHz (megfelelő lefedettséggel a porszívózási területen)
- WPA1 és WPA2 biztonság (WPA2 ajánlott)
- A porszívó egyszerre csak egy WiFi hálózatra (SSID) párosítható és használható
-
Ha nem biztos benne, hogy a porszívója megfelel ezeknek a követelményeknek, kérjük, keresse meg a hálózati rendszergazdáját.
Használhatom a porszívót alkalmazás nélkül?
Igen, a porszívóhoz hagyományos távirányító is tartozik, amelyet alkalmazás vagy WiFi kapcsolat nélkül is használhat. Az alkalmazás azonban további funkciókat kínál, és bővíti a porszívó lehetőségeit.
Porszívó párosítása
A robotporszívó WiFi hálózattal való első párosításához kérjük, kövesse lépésről lépésre az alkalmazásban található utasításokat.
Alapvető követelmények:
- Aktív otthoni WiFi hálózat erős jellel
- ETA SMART alkalmazással ellátott okoseszköz
- A porszívó akkumulátora legalább 35%-os töltöttséggel rendelkezik
-
Kérjük, kapcsolja be a porszívót, nyissa meg az alkalmazást, és kövesse az utasításokat a felhasználói fiók létrehozásához, valamint a párosítás befejezéséhez.
Hogyan biztosítható a sikeres párosítás:
-
Kérjük, csak olyan okoseszközöket alkalmazzon, amelyek támogatott Android vagy iOS verzióval rendelkeznek.
- Használjon megbízható WiFi routert, amely megfelelően lefedi otthonát erős jellel
- A párosítás során tartsa okoseszközét közel a porszívóhoz (kb. 2 méteren belül)
Ha a párosítás sikertelen, ellenőrizze a következőket:
- Győződjön meg róla, hogy a porszívó WiFi jelzónában van
- A WiFi hálózat nevében (SSID) csak az a-z és 0-9 karakterek használhatók (ne használjon speciális karaktereket, például "_, -, *, @, +, - vagy szóközt")
-
Ha a routere támogatja a kettős frekvencia üzemmódot (2.4 és 5 GHz), akkor a párosítás idejére kapcsolja ki az 5 GHz-es hálózatot. Utána nyugodtan újra bekapcsolhatja.
- Az okostelefonján használt egyes programok (pl. VPN vagy tűzfal) zavarhatják a porszívóval való kommunikációt. A párosítás idejére kapcsolja ki ezeket
- Győződjön meg róla, hogy a porszívó akkumulátora legalább 35%-os töltöttséggel rendelkezik
- Próbáljon meg egy másik telefonnal párosítani, hogy kizárja az aktuális eszköz problémáit
- Hozzon létre új fiókot a hibás fiókaktiválás elkerülése érdekében
- Ellenőrizze, hogy a WiFi hálózat beállításai és az okoseszköz operációs rendszere megfelel-e az előírt követelményeknek
- Győződjön meg róla, hogy a telefon ugyanarra a WiFi hálózatra van csatlakoztatva, amelyre a porszívót is párosítani szeretné (ugyanaz az SSID)
- Ha lehetséges, indítsa újra a WiFi routert
Kettős WiFi hálózat:
- Ha az otthoni router automatikusan vált a 2.4 GHz és 5 GHz frekvenciák között (ugyanazon SSID alatt), az párosítási problémákat vagy az internetkapcsolat megszakadását okozhat. Ha ilyen problémák jelentkeznek, javasoljuk, hogy a routert állítsa be két külön SSID névre, egyet a 2.4 GHz, egyet az 5 GHz frekvenciára
- Ezt a beállítást általában a WiFi router adminisztrációs felületén lehet elvégezni. Ha ezt nem tudja egyedül megoldani, kérjük forduljon a hálózati rendszergazdájához vagy egy IT szakemberhez
Több felhasználóval való vezérléshez:
-
Minden felhasználónak létre kell hoznia a saját fiókját az ETA SMART alkalmazásban.
- Az a felhasználó, aki először párosította telefonját a porszívóval, lesz az adminisztrátor, és beállíthatja a megosztást más felhasználókkal
- Az adminisztrátornak a következőket kell tennie: kattintson a TÖBB (ceruza ikon a főképernyő jobb felső sarkában) / ESZKÖZ MEGOSZTÁSA / MEGOSZTÁS HOZZÁADÁSA lehetőségre. Ezután töltse ki az "Ország / Régió" és "Fiókszám" mezőket
Tippek és hibakeresés
Tippek
Miért nem takarít a porszívó a tervezett időben?
- A porszívót be kell kapcsolni
- A takarítást az alkalmazásban aktiválni kell
Hibakeresés
Ha hibaüzenet jelenik meg az alkalmazásban, ellenőrizze a porszívó megadott részét, és tisztítsa meg a felhasználói kézikönyv utasításai szerint.
Lehetséges hibaüzenetek:
- VENTILÁTOR (szívási hiba - szervizelést igényel)
- KEREKEK
- KEFÉK
- ELSŐ LÖKHÁRÍTÓ
- ÉRZÉKELŐK
- STB.
Az alkalmazás lefagy vagy összeomlik
Indítsa újra az alkalmazást, és ha a probléma továbbra is fennáll, indítsa újra okoseszközét.
Az alkalmazás nem reagál, bár korábban megfelelően működött. Hogyan oldható meg ez a probléma?
Valószínűleg valamilyen változás okozza, amely a telefonján történt (pl. új alkalmazások telepítése, rendszerfrissítések) vagy a WiFi hálózaton. Ha nem tudja megoldani a problémát a telefon vagy a WiFi hálózat változásainak visszaállításával, távolítsa el és telepítse újra az ETA SMART alkalmazást.
Ha a fentiek egyike sem oldja meg a problémát, és kizárta a telefon vagy a WiFi hálózat hibáját, forduljon hozzánk az info@eta.hu e-mail címen.
Letöltések
Az alábbiakban a felhasználói kézikönyvek PDF formátumban érhetők el. A www.eta.cz weboldalán letölthetők az adott porszívó termékoldalán: