Segédlet az ETA Ergo robotporszívóhoz

  

Az alábbiakban tanácsokat és tippeket talál robotporszívójához:

Általános követelmények

Porszívó párosítása

Tippek és hibakeresés

Letöltések

 

Általános követelmények

Az alkalmazás csak Android 7.0 vagy újabb, illetve iOS 11.0 vagy újabb operációs rendszeren érhető el. Használható tableteken is, de a teljes kompatibilitás nem garantált. Az alkalmazás összes funkciójának teljes kihasználása érdekében gondosan olvassa el a felhasználói kézikönyvet.

 

WiFi hálózati követelmények

  • 2.4 GHz (megfelelő lefedettséggel a porszívózási területen)
  • WPA1 és WPA2 biztonság (WPA2 ajánlott)
  • A porszívó egyszerre csak egy WiFi hálózatra (SSID) párosítható és használható
  • Ha nem biztos benne, hogy a porszívója megfelel ezeknek a követelményeknek, kérjük, keresse meg a hálózati rendszergazdáját.

     

    Használhatom a porszívót alkalmazás nélkül?

    Igen, a porszívóhoz hagyományos távirányító is tartozik, amelyet alkalmazás vagy WiFi kapcsolat nélkül is használhat. Az alkalmazás azonban további funkciókat kínál, és bővíti a porszívó lehetőségeit.

     

    Porszívó párosítása

    A robotporszívó WiFi hálózattal való első párosításához kérjük, kövesse lépésről lépésre az alkalmazásban található utasításokat.

     

    Alapvető követelmények:

    • Aktív otthoni WiFi hálózat erős jellel
    • ETA SMART alkalmazással ellátott okoseszköz
    • A porszívó akkumulátora legalább 35%-os töltöttséggel rendelkezik
    • Kérjük, kapcsolja be a porszívót, nyissa meg az alkalmazást, és kövesse az utasításokat a felhasználói fiók létrehozásához, valamint a párosítás befejezéséhez.

     

    Hogyan biztosítható a sikeres párosítás:

    • Kérjük, csak olyan okoseszközöket alkalmazzon, amelyek támogatott Android vagy iOS verzióval rendelkeznek.

    • Használjon megbízható WiFi routert, amely megfelelően lefedi otthonát erős jellel
    • A párosítás során tartsa okoseszközét közel a porszívóhoz (kb. 2 méteren belül)

     

    Ha a párosítás sikertelen, ellenőrizze a következőket:

    • Győződjön meg róla, hogy a porszívó WiFi jelzónában van
    • A WiFi hálózat nevében (SSID) csak az a-z és 0-9 karakterek használhatók (ne használjon speciális karaktereket, például "_, -, *, @, +, - vagy szóközt")
    • Ha a routere támogatja a kettős frekvencia üzemmódot (2.4 és 5 GHz), akkor a párosítás idejére kapcsolja ki az 5 GHz-es hálózatot. Utána nyugodtan újra bekapcsolhatja.

    • Az okostelefonján használt egyes programok (pl. VPN vagy tűzfal) zavarhatják a porszívóval való kommunikációt. A párosítás idejére kapcsolja ki ezeket
    • Győződjön meg róla, hogy a porszívó akkumulátora legalább 35%-os töltöttséggel rendelkezik
    • Próbáljon meg egy másik telefonnal párosítani, hogy kizárja az aktuális eszköz problémáit
    • Hozzon létre új fiókot a hibás fiókaktiválás elkerülése érdekében
    • Ellenőrizze, hogy a WiFi hálózat beállításai és az okoseszköz operációs rendszere megfelel-e az előírt követelményeknek
    • Győződjön meg róla, hogy a telefon ugyanarra a WiFi hálózatra van csatlakoztatva, amelyre a porszívót is párosítani szeretné (ugyanaz az SSID)
    • Ha lehetséges, indítsa újra a WiFi routert

     

    Kettős WiFi hálózat:

    • Ha az otthoni router automatikusan vált a 2.4 GHz és 5 GHz frekvenciák között (ugyanazon SSID alatt), az párosítási problémákat vagy az internetkapcsolat megszakadását okozhat. Ha ilyen problémák jelentkeznek, javasoljuk, hogy a routert állítsa be két külön SSID névre, egyet a 2.4 GHz, egyet az 5 GHz frekvenciára
    • Ezt a beállítást általában a WiFi router adminisztrációs felületén lehet elvégezni. Ha ezt nem tudja egyedül megoldani, kérjük forduljon a hálózati rendszergazdájához vagy egy IT szakemberhez

     

    Több felhasználóval való vezérléshez:

    • Minden felhasználónak létre kell hoznia a saját fiókját az ETA SMART alkalmazásban.

    • Az a felhasználó, aki először párosította telefonját a porszívóval, lesz az adminisztrátor, és beállíthatja a megosztást más felhasználókkal
    • Az adminisztrátornak a következőket kell tennie: kattintson a TÖBB (ceruza ikon a főképernyő jobb felső sarkában) / ESZKÖZ MEGOSZTÁSA / MEGOSZTÁS HOZZÁADÁSA lehetőségre. Ezután töltse ki az "Ország / Régió" és "Fiókszám" mezőket

     

    Tippek és hibakeresés

    Tippek

     

    Miért nem takarít a porszívó a tervezett időben?

    • A porszívót be kell kapcsolni
    • A takarítást az alkalmazásban aktiválni kell

     

    Hibakeresés

    Ha hibaüzenet jelenik meg az alkalmazásban, ellenőrizze a porszívó megadott részét, és tisztítsa meg a felhasználói kézikönyv utasításai szerint.

     

    Lehetséges hibaüzenetek:

    • VENTILÁTOR (szívási hiba - szervizelést igényel)
    • KEREKEK
    • KEFÉK
    • ELSŐ LÖKHÁRÍTÓ
    • ÉRZÉKELŐK
    • STB.

     

    Az alkalmazás lefagy vagy összeomlik

    Indítsa újra az alkalmazást, és ha a probléma továbbra is fennáll, indítsa újra okoseszközét.

     

    Az alkalmazás nem reagál, bár korábban megfelelően működött. Hogyan oldható meg ez a probléma?

    Valószínűleg valamilyen változás okozza, amely a telefonján történt (pl. új alkalmazások telepítése, rendszerfrissítések) vagy a WiFi hálózaton. Ha nem tudja megoldani a problémát a telefon vagy a WiFi hálózat változásainak visszaállításával, távolítsa el és telepítse újra az ETA SMART alkalmazást.

     

    Ha a fentiek egyike sem oldja meg a problémát, és kizárta a telefon vagy a WiFi hálózat hibáját, forduljon hozzánk az info@eta.hu e-mail címen.

     

    Letöltések

    Az alábbiakban a felhasználói kézikönyvek PDF formátumban érhetők el. A www.eta.cz weboldalán letölthetők az adott porszívó termékoldalán:

    1) ETA22180000 Ergo Felhasználói kézikönyv

    2) ETA SMART Alkalmazás Felhasználói Útmutató